asw2-02

משוב חווית לקוח

ניהול פעולות תהליך משוב "קולו של הלקוח", רב-ערוצי וממוקד בזיהוי גורמי סיכון לשיפור מדדי חווית לקוח, נאמנות לקוח ונטישה .

asw2-01

ביקורת פנים

Audit Tracker נועד לספק פתרון ייחודי הפורץ דרך לניהול תהליכי ביקורת פנימיים. תוכל להגדיר, לתכנן ולבצע מעקב אחר תהליך הביקורת.

asw2-09

ניהול פניות

Customer.Tracker מאפשר כלי שליטה ובקרה על ניהול ומעקב פניות הלקוחות וטיפולם,  ויוצרת חיבור למערכות בלתי מובנות כגון אתרי אינטרנט ומדיה חברתית.

asw2-04

מעקב החלטות

העידן הנוכחי מציב בפני דרגי הניהול אתגרים חדשים בניהול המידע והתקשורת המערכת מאפשרת כלי שליטה ובקרה פורמאליים.

asw2-05

ניהול סיכונים

חברות וארגונים נדרשים לקחת סיכונים כדי להתפתח ERM.Tracker, מהווה כלי משמעותי למנהל הסיכונים ולהנהלת החברה באיסוף, הערכה וטיפול בהפחתת ומניעת הסיכונים .

asw2-08

ניהול איכות ובקרות

ניהול הבטחת האיכות בחברה כולל תהליכי פיקוח וביקורת,  ריבוי הנהלים וההחלטות בארגון מצריכים מערכת ניהול המרכזת ומייעלת את שיטות העבודה בתחום זה.

asw2-07

הערכת עובדים

פתרון נמל"ה להערכת ביצועים מאפשר לך לקבל את המידע הנדרש צריך בכדי לשמר, לפתח ולתגמל את העובדים הטובים ביותר שלך.

asw2-06

הדרכה ומבחני ידע

שילוב משוב ומבחני ידע בתהליכי הדרכה, מאפשר מדידה של איכות ואפקטיביות ההדרכה ומוביל לשיפור תפוקות ארגוניות.

asw2-03

סקרים ארגוניים

תהליך סקר עמדות הינו דיאלוג חשוב עם העובדים המעודד שקיפות ותחושת הדדיות. הסקר יכול לתמוך ולבחון תהליכי שינוי ולסייע בעיצוב התרבות הארגונית.

fedm
logo_connecting people

עמידה ביעדי הארגון מושפעת ישירות מיכולת מעקב הביצוע אחר התהליכים המרכיבים אותם. ACTION BASE מאפשרת לנושאי התפקידים השונים לעקוב אחר סטטוס ביצוע המטלות ולוודא כי קיים סנכרון מלא בין כל הגורמים הרלוונטיים, מתוך הארגון ומחוצה לו.

בעולם המודרני , המבנה המורכב המאפיין ארגונים וחברות, מייצר ריבוי תהליכים ועומס מידע רב. המחקרים מראים כי  ל- 70% מכלל התהליכים הממוחשבים בארגון אין פתרון מובנה וכי הם מבוצעים  בריבוי מיילים ובתוכנות  OFFICE , אשר אינם מאפשרים מעקב אחר הביצוע.

Untitled-6-09

ההון האנושי בארגון הוא המשאב המשמעותי ביותר והשאיפה לשפר ולמצות אותו מחייבת שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים.

העובדים בארגון שואפים להיות משמעותיים ולקבל הכרה והוקרה על ביצועיהם. בעידן הנוכחי בו הדורות הצעירים המשולבים בארגון מאופיינים במודעות עצמית ולקיחת אחריות על הקריירה, הדיאלוג הארגוני עם העובדים הוא הכרחי. יתרה מכך, הדיאלוג אינו תהליך פרטי של משאבי אנוש בלבד, אלא תהליך ארגוני המשולב ביעדים ובהתנהלות העסקית של הארגון כולו מנהלים ועובדים.

home-01
ant
attentive logo

בעידן רב הערוציות בו לקוח יכול לבצע פעולה באפליקציית הסלולר, לקבל חשבונית בדוא"ל, לסגור הלוואה בלחיצת כפתור ולעשות LIKE לחברה בפייסבוק, ארגונים מבינים את הצורך להיות קשובים ללקוח בכל רגע, בכל נקודת מגע ובצורה פרו אקטיבית בכדי לספק חווית לקוח מצוינת בנקודות המגע השונות.

——— אודות ———

המורכבות והעומס של התהליכים הפנים ארגוניים היום, משליכים מידית על התוצאות העסקיות של הארגון. להתנהלות נכונה והתייעלות מבפנים, יש השפעה מידית על כל ההיבטים המשמעותיים לארגון כמו מכירות, לקוחות ורווח.

טופ סולושנס, חברת פיתוח התוכנה מקבוצת טופ גרופ, מעמידה לרשות הארגון מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, לפישוט וייעול תהליכים מורכבים, שיפור ביצועים, יכולת מעקב, ביקורת ועמידה ביעדים.

 בטופ סולושנס מאמינים שבעידן של קדמה טכנולוגית, יש משמעות רבה הן למרכיב האנושי בארגון והן לניהול חווית לקוח באופן רציף ולכן מתמקדים בשני העולמות המאפשרים מחד לנהל, לבקר ולעקוב אחר משימות ותהליכים פנימיים בארגון כגון הערכת עובדים, ניהול טאלנטים, ולוודא עמידה ביעדים ומאידך לספק פתרונות דיגיטליים מתקדמים לנושא ניהול חווית לקוח ושיפור תהליכי שירות ומכירה.

——— צור קשר ———

שם

מייל

נייד

ההודעה שלך

משרדי Top Solutions

קרית  עתידים, בניין 1
ת.ד 58184 תל אביב 61580
טלפון: 03-7667722
פקס: 03-7667770
מייל: info@topsolutions.co.il