דור רמתי | סמנכ"ל פיתוח

פתרונות TOP עכשיו גם בנימבוס הענן הממשלתי רובד 5

"פלטפורמת הענן הממשלתית מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של כלים ושירותים ברמה הטכנולוגית. בנימבוס רובד 5 ניתן למצוא פתרונות לניהול תהליכים עסקיים, ניהול לקוחות ומידע, ואבטחת המידע.

גם את פתרונות TOP תוכלו למצוא ב Marketplace עם מערכות כמו : ActionBase, פלטפורמת לניהול דיגיטלי משימתי של תהליכים ארגוניים, Nemala פלטפורמת סקרים על בסיסה ניתן לנהל משובים, סקרי שביעות רצון וחווית לקוח, תהליכי הערכה ומשוב עובדים ועוד. Ramdor, מערכת לניהול פרויקטים בבניה ולוחות זמנים; ו-Necto Panorama, כלי BI לניתוח נתונים ודשבורדים.

פתרונות אלו מסייעים לארגונים לנהל ביעילות את תהליכי הליבה, לשפר את השירות ללקוחות, ולקבל החלטות מבוססות נתונים. החברה ממשיכה להרחיב את פורטפוליו המוצרים על מנת לספק מגוון רחב של כלים התומכים בצרכים המשתנים של הלקוחות."

הענן הממשלתי ברמה הטכנולוגית, מספק עבור חברות הממשלתיות פלטפורמה מאובטחת היטב העומדת בתקני אבטחת מידע מחמירים הנדרשים מגופים ציבוריים. היא מספקת מגוון יכולות כגון הצפנת נתונים, זיהוי גישה ואימות זהות ברמה גבוהה.

כמו כן, מעמידה לרשות הלקוחות כלים לניטור ולניהול תשתיות IT על גבי הענן, כגון ניטור ביצועים וזמינות של משאבי מחשוב ויישומים. כלים אלו מאפשרים לארגונים הממשלתיים לסמוך על אבטחת המידע ולהתרכז בליבת פעילותם העסקית, תוך ניצול מלוא היתרונות הטמונים במיקור חוץ לענן.

+Nemala

מקבלים החלטות טובות יותר עם פתרונות מבוססי משוב

+nemala הפלטפורמה המובילה בישראל לפתרונות מבוססות משוב. עם +nemala תוכלו לקבל החלטת טובות יותר.
נמלה מאפשרת לנהל באופן מדיד את התהליך, במגוון ערוצים שמתאגדים לכדי תמונת מצב ותובנה.

 

ActionBase

מנהלים את הארגון נכון - הכל במקום אחד

המחקרים מראים כי למעלה מ-70% מכלל התהליכים הממוחשבים בארגון אינם מאפשרים מעקב בקרה אחר קבלת ההחלטות והביצוע. עם ActionBase תוכלו לנהל בקלות ולשפר את השליטה והבקרה של התהליכים הארגוניים. 

 

Top Ramdor

חזקו את השליטה בפרויקט

פתרון ענק לניהול פרויקטים בבניה על כל היבטיו של הפרויקט ההנדסי.

רמדור עוסקת בפיתוח מערכות מידע לענף הבניה. הפתרון מאפשר ניהול משותף ומעודכן, כלי בקרה ומעקב, תקשורת מקוונת, שיתוף מידע, ניהול תקציב, לו”ז וביצוע ברמה הכי גבוהה שיש בשילוב של צילום 360 של האתר בתוך מערכות הניהול בצורה שמחברת את המתנהל בשטח לדרג הניהולי. רמדור מחברת את השטח לפרויקט בעזרת אפליקציות ייעודיות המאפשרות דיווח וניהול מכל מקום ובכל זמן נתון. לרמדור עשרות אלפי משתמשים ומאות לקוחות בישראל ובעולם.

 

Panorama Necto

Enterprise BI Software for Professionals

חברת פנורמה, מובילה עולמית בפתרונות בינה עיסקית (BI) ואנליטיקה מוצר הדגל בתחום ה-BI, פנורמה נקטו (Panorama Necto), זמין כבר כעת בנימבוס ומאושר לרכישה מיידית ע”י משרדים וגופים ממשלתיים.

Share it on social networks

דילוג לתוכן