תחזוקנית – תכנת ניהול אחזקה המתקדמת והמובילה בישראל

תמונת מצב ברורה של התחזוקה
שליטה ובקרה
אחזקה מונעת ואחזקת שבר
מתאימה לארגונים קטנים וגדולים
מותאמת לצרכיי מנהלי אחזקה ותפעול
באינטרנט ובמכשירים הניידים

תחזוקנית – מודלים עיקריים:

ניהול אחזקה

טכנאים על המפה

הצגת מיקום טכנאים על המפה לשיפור הבקרה ואפשרות ההקצאה היעילה של טכנאי לעבודה.

אחזקה מונעת

אחזקת מונעת

ניהול טיפולים תקופתיים, תכניות עבודה שנתיות, מעקב אחר היסטוריית תקלות וטיפולים, ניהול כרטסת ציוד, מעקב אחר מונים ניהול אישורים ועוד

אחזקת שבר

אחזקת שבר

ניהול מוקד תקלות לפתיחה וסגירה של קריאות שבר, קישור פריטים, עובדים, קבלנים, רכש ועוד.

Dash Board למנהלים

Dash Board למנהלים

מבט כולל על סטטוס הפעילויות, ניהול תקציב עלויות התפעול ותחזוק של המתקנים השונים בארגון.

ממשקים למערכות ERP

ממשקים למערכות ERP

ניהול מלאי

ניהול מלאי

מעקב אחר מלאים וטיפולים שוטפים של מתקנים במתחם

תחזוקנית שבר ומנע

באמצעות המערכת או האפליקציה ניתן לפתוח קריאות ולהקצות טכנאי (על פי מיקומו הנוכחי על המפה).
לכל מתקן ומערכת מנוהלת תכנית טיפולים שוטפת שנתית*. הטכנאי יכול לצפות בכל התקלות שבטיפולו להודיע על תחילת וסיום הטיפול בקריאה, לתעד ולדווח על הנעשה ישירות מהשטח.
* מיפוי המתקן באמצעות ברקוד מאפשרת סריקה באמצעות האפליקציה וגישה
מהירה לנתוני המתקן.

עבודה יעילה ממכשירים ניידים – אפליקצייה לניהול אחזקה

באמצעות האפליקציה הטכנאים יכולים להודיע על תחילת וסיום הטיפול בקריאה, לתעד ולדווח על הנעשה ישירות מהשטח בסנכרון מלא למערכת .

  • קבלת כל קריאה שנפתחת למכשיר הסלולארי בזמן אמת.
  • מסך ידידותי של התקלות לטיפולי/ תקלות שעדיין לא הסתיימו.
  • דיווח על ביצוע העבודה כולל ניהול מלאי ברכב.
  • ייזום עבודה בשטח, שליחה ופתיחה של עבודה במחשב.

 

תוכנת אחזקה

תחזוקנית – האפליקציה החדשה! פתיחת קריאות

מנהלים נכסים? קניונים? מגדלי מגורים?
אפליקציית פתיחת קריאות מתממשקת למערכת התחזוקנית של רמדור ומאפשרת גם לגורם 3 (דיירים, שוכרים)- לדווח על ליקויים / תקלות במבנה בצורה פשוטה, נוחה וזמינה. חברות הניהול מאידך נהנות ממערכת המאפשרת להם לספק שירות טוב ומהיר יותר לתקלות בשטח.

 

איך זה עובד

כל משתמש, דייר / שוכר,  מוריד את האפליקציה ודרכה מדווח בזמן אמת על תקלות בנכס ואף עוקב אחר סטטוס הטיפול . בצורה זו, כל תהליך ניהול האחזקה הופך לשקוף ומשותף עם הדיירים.  

תחזוקנית תומכת ב 3 הגורמים הפעילים

אפליקצייה לפתיחת קריאות שירות

אפליקציה ייעודית לפתיחת קריאות

מאפשרת לכל גורם – דיירים בבניין, עובדים בארגון, סטודנטים בפקולטה וכדומה לדווח על תקלות מהשטח

ניהול אחזקה

אפליקציה ייעודית

ניהול אחזקה מהשטח – פתיחה וסגירת פניות כולל, תיעוד הטיפול ושעון הנוכחות.

תוכנה למנהל אחזקה

ניהול כולל של תחום האחזקה

קריאות, ניהול הספקים, ניהול המלאים, טיפולים שוטפים ועוד!

תחזוקנית -מסייעת לכם לנהל טוב יותר את מערך האחזקה

דיווח מהשטח באמצעות אפליקציה , סנכרון ותיעוד כל קריאות האחזקה, מעקב אחר סטטוס הטיפול בקריאות, מעקב אחר זמן הטיפול בקריאה .אפשרות לצירוף מסמכים, תיעוד וצילום מהשטח.

עליה באיכות השירות – ייעול מתן השירות בארגון.

סדר וארגון – מערכת אחת שמספקת תמונת מצב ברורה של סטטוס האחזקה.

שליטה ובקרה על הפעילות – מי עושה מה ומתי, ניהול הטכנאים, "דגלים אדומים".

שיפור יכולת קבלת החלטות מתוך מידע עדכני הזמין מכל מקום ובכל זמן.

חסכון והתייעלות – זיהוי ציוד בעייתי, התרעות על הסכמי אחריות שעומדים לפוג, ניצול יעיל של הטכנאים ועוד.

מניעת תקלות מבלאי ציוד ושמירה על רמת תחזוקה גבוהה מול רמת שירות גבוהה מול משתמשי המתקנים בשטח.

מערכת בענן – כל המידע מאוחסן וזמין בשרתים מאובטחים.

חסכון והתייעלות – זיהוי ציוד בעייתי, התרעות על הסכמי אחריות שעומדים לפוג, ניצול יעיל של הטכנאים ועוד.

סיפורי הצלחה – קראו איך תחזוקנית סייעה לארגונים להתנהל טוב יותר

בין לקוחותינו