Customer
Experience
Management

Customer
Experience
Management

שיפור תהליכי מכירה, שירות וחווית לקוח באמצעות משוב רציף רב ערוצי עם לקוחות הארגון תוך תיעוד ניהול ובקרה של "מסע הלקוח".
באמצעות ACE ניתן לנטר, למדוד ולשפר בזמן אמת תהליכי מכירה ושירות תוך הקטנת עלויות התפעול, התאמת תהליכים ומדיניות לצרכיי הלקוחות ויצירת בידול אמיתי בחווית הלקוח.

קצת סטטיסטיקה

הפחתה בשיעור התלונות על השירות

%

עלייה במדדי שביעות רצון הלקוחות

חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה וממוקדת לצורכיהם.

עם ACE  תוכלו לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם בזמן אמת, משוב רב ערוצי מותאם אישית, שמתורגם לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ולשיפור ארגוני.

שילוב של מתודולוגיה וטכנולוגיה

לקוחותינו נהנים מפתרון מלא מקצה לקצה המשלב מתודולוגיה וטכנולוגיה.
הפתרון הינו מודולרי ומותאם באופן ספציפי לצרכי הארגון והוא כולל:

  • מיפוי נקודות המגע המשמעותיות של הארגון עם הלקוח והשפעתן על חווית הלקוח.
  • זיהוי נקודות קריטיות המשפיעות על שרשרת השירות/מכירות ללקוח.
  • הגדרת משוב רב ערוצי מותאם וחוקי דגימה על נקודות המגע המרכזיות.
  • הגדרת התראות למנהלים על משובים חריגים וניהול workflow לסגירת מעגל הטיפול.
  • דשבורד ניהולי למעקב אחר מדדי חווית הלקוח והטיפול בחריגים.
  • דוחות סיכום הנשלחים בדוא"ל למנהלים וכוללים את הנתונים הרלוונטיים להם

איך זה עובד?

כלי ניתוח למנהלים

דשבורד מנהלים המאפשר זיהוי בעיות אסטרטגיות בזמן אמת עם מנגנון אוטומטי ליצירת מצגות

פורטל מובנה למנהלי השירות

לצורך תחקור אירועים והפקת תובנות אירגוניות

מנוע התראות גמיש

הזרמת מידע בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים בארגון לצורך Recovery

משוב רב ערוצי דינאמי

עם עיצוב של תמונות, אימוג'ים וטקסט פתוח גם בסיגנון צ'ט

מנוע אופטימיזציה ודגימה

להגדלת אחוזי המענה ולמיקוד במשובים החשובים ביותר

ממשק גמיש

קליטה של נתוני רקע תפעוליים ודמוגרפיים לצורך דגימה, פרסונליזציה וניתוח דאטה

בין לקוחותינו

מלאו את הטופס ונציגינו ייצרו עמכם קשר בהקדם

Back to Top