משוב חווית לקוח
Attentive – שיפור תהליכי מכירה, שירות וחווית לקוח

משוב חווית לקוח

ניהול אסטרטגיית לקוחות עם תשומת לב למכלול האינטראקציות של הלקוח עם הארגון ולחויות הלקוח הנוצרת בהן (Customer Journey), הינה בעלת חשיבות קריטית להשגת יתרון תחרותי בעולם בו חסמי המעבר נמוכים והלקוחות מצפים לקבלת שירות יוזם במגוון ערוצים דיגיטליים ובזמינות גבוהה.

כיום, ארגונים מבינים כי חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה וממוקדת לצורכיהם.

פתרון משוב חווית הלקוח של Top Solutions מאפשר לארגונים לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם בזמן אמת, משוב רב ערוצי מותאם אישית, שמתורגם לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ולשיפור ארגוני.

שילוב של מתודולוגיה וטכנולוגיה

לקוחותינו נהנים מפתרון מלא מקצה לקצה המשלב מתודולוגיה וטכנולוגיה. הפתרון הינו מודולרי ומותאם באופן ספציפי לצרכי הארגון והוא כולל:

  • מיפוי נקודות המגע המשמעותיות של הארגון עם הלקוח והשפעתן על חווית הלקוח.
  • זיהוי נקודות קריטיות המשפיעות על שרשרת השירות/מכירות ללקוח.
  • הגדרת משוב רב ערוצי מותאם וחוקי דגימה על נקודות המגע המרכזיות.
  • הגדרת התראות למנהלים על משובים חריגים וניהול workflow לסגירת מעגל הטיפול.
  • דשבורד ניהולי למעקב אחר מדדי חווית הלקוח והטיפול בחריגים.
  • דוחות סיכום הנשלחים בדוא"ל למנהלים וכוללים את הנתונים הרלוונטיים להם.
משוב חווית לקוח

יתרונות פתרון משוב חווית לקוח

משוב בעידן רב-ערוצי: סמארטפון, דוא"ל, אתר WEB, סוקרים טלפוניים, אפליקציה וכו'

  • עלייה של כ- 20% במדדי חווית הלקוח.
  • הפחתה של כ- 20% מתלונות הלקוחות על שירות.
  • שיפור מוכח של תהליכים ארגוניים בשרשרת השירות.
  • פלטפורמה מרכזית לניהול משוב חווית הלקוח.
  • דשבורדים ודוחות המותאמים לכל רמה ניהולית.