משוב בסמארטפון
Attentive – שיפור תהליכי מכירה, שירות וחווית לקוח

משוב בסמארטפון

ערוץ משוב הכרחי הממוצב כערוץ חדשני יותר, חוויתי ואינטראקטיבי המאפשר הקשבה לקולו של הלקוח בסמוך לחויות הלקוח ותרגומו לפעולות שירות ממוקדות.

משוב בסמארטפון

פתרון AttentiveTM Mobile מאפשר ניהול מלא של משוב לקוחות בסמארטפון בסמוך לחווית הלקוח. הפתרון כולל קליטה אוטומטית של מגעי שירות/מכירה עם לקוחות, משלוח הודעה עם לינק למשוב פרסונלי מותאם ללקוח, משלוח התראות על חריגים בזמן אמת והצגת הנתונים בדשבורדים ודוחות הנהלה.