משוב בטאבלט
Attentive – שיפור תהליכי מכירה, שירות וחווית לקוח

כלי חשוב המותאם לקבלת משוב חווית לקוח בעולם הקמעונאות – בחנויות ובמרכזי שירות. ניתן להציב טאבלטים במקומות מרכזיים בכדי למשוך את הלקוחות למתן משוב קצר וממוקד על חווית הקניה/שירות שלהם, או להגדיל באופן משמעותי את אחוזי המענה ועומק המשוב על ידי הפעלת נציגי שטח שיבצעו משוב פנים אל פנים עם הלקוחות ויקלידו את המידע לשאלון מתאים בטאבלט.

משוב בטאבלט

לפתרון AttentiveTM Mobile רכיב יעודי המאפשר הצגת המשוב בעיצוב המותאם לטאבלט לנוחות הלקוח/הנציג. מעבר לכך, כולל הפתרון גם את היכולת למשלוח התראות על חריגים ושימוש בדשבורדים ובדוחות למנהלים.