תמיכת לקוחות – תחזוקנית

מחלקת התמיכה – תוכנה לניהול אחזקה

מחלקת התמיכה מספקת תמיכה טלפונית ללקוחות הנמצאים במסגרת הסכם שירות תקף.
התמיכה ניתנת בימים א' –ה' בין השעות 08:00-17:00.

טלפון ליצירת קשר : 03-7667777 שלוחה 1 ולאחר מכן 3.

כתובת מייל לתמיכה :

צוות התמיכה כולל תומכים מיומנים ומנוסים הבקיאים גם בהפעלת הטכנית של המערכת וגם ביישום והטמעת המערכת
אצל הלקוחות.

הורדת ספרי הדרכה למערכת :

1 – קישור להורדת קובץ וורד – הדרכה תחזוקנט.
2 – קישור להורדת קובץ וורד – הדרכה תחזוקנית.

הורדת מצגת – מאפייני התוכנה ויתרונותיה:

קישור להורדת קובץ powerpoint – מצגת תוכנת אחזקה.

שאלות נפוצות :

יתרונות תחזוקנית/תחזוקנט משאר תוכנות אחזקה ?

חברת טכנוסופט נהנית מיתרון בולט של שילוב ידע בתחום ייעוץ האחזקה למעלה מ-30 שנה.
בית התוכנה של החברה  מיישם את פתרונות האחזקה ולוגיסטיקה בתוכנה "תחזוקנית".
התוצאה: בשונה מתוכנות אחזקה אחרות, תחזוקנית מותאמת לצרכי תפעול האחזקה עד לפרטים הקטנים ובנוחות מרבית למשתמש.

כיצד התחזוקנית תועיל לתפעול האחזקה ?

התחזוקנית מציעה מגוון רחב של תחומים הנדרשים לתפעול נכון של מוקד האחזקה.
כגון: הכנת מערך חכם של אחזקה מונעת, ניהול תקציבים, ניהול מלאי ורכש, ניהול מונים, ניהול מסמכים, תפעול מוקד הקריאות והאחזקה באמצעות טלפון חכם.

מהם היתרונות של התחזוקנית – תחזוקנט באינטרנט ?

  • זמינה מכל מקום בעולם ובכל מחשב / המחובר לאינטרנט.
  • מאפשרת שליטה מלאה מרחוק על הנעשה באתרי השליטה.
  • ממשק התוכנה בקונספט של-Outlook, מאוד פשוט לשימוש ונוח לעבודה רציפה.
  • אין צורך ברכישת התוכנה כמו גם התקנתה.
  • עלות השרות כדאית ומשתלמת למִבְנים בכל הגדלים.
  • כל מסך מקשר למסכים הרלוונטיים.