תמיכת לקוחות

ניתן לפתוח קריאת שרות באמצעות טלפון , אתר אינטרנט , ישירות למייל .

צוות התמיכה של AgilePLM  יתן מענה טלפוני ראשוני עד 4 שעות עבודה מזמן פתיחת הקריאה.


זמני פתיחת קריאות שרות הם:

בימים א'-ה' בין השעות 08:30 עד 18:00
ערבי חג בין השעות 08:00 – 12:00


לפתיחת קריאת שירות:

באמצעות אתר האינטרנט: אנא פתח קריאת שירות בטופס למטה. 

באמצעות טלפון:
התקשר/י למוקד שירות בטלפון מספר 03-7667711 או למרכזיה 03-7667777.

כתובת מייל:

agile_support@top-group.co.il