אודות

מהי מערכת Oracle Agile PLM?

Oracle Agile PLM היא המערכת לניהול המידע ההנדסי המובילה והנפוצה ביותר בישראל,  מותקנת בלמעלה מ- 1,200 חברות ברחבי העולם ומעל ל 100 חברות בישראל, והפכה לסטנדרט בניהול מחזור חיי מוצר.

המערכת מאפשרת ניהול מידע ובקרה על כל האספקטים במהלך מחזור חיי המוצר- כבר משלבי התכנון והפיתוח ולאורך שלבי הפיילוט  והייצור עד ל EOL.

Oracle Agile PLM מאפשרת מעבר מידע יעיל בין הפונקציות הרלוונטיות ובכך מייעלת תהליכי שינוי הנדסיים, בנייה ועריכה של עצי מוצר.

קיצור Time to Market : ניהול מידע נכון וקיצור זמני השינויים ההנדסיים, החל משלב ניהול הדרישות ועד לשלב העברה ליצור, מאפשר הקצאת זמן ומשאבים נכונה  עם דגש על חדשנות ומו"פ. וכן, שחרור מוצר מוקדם מהמתחרים המביא לגידול במכירות ובנתח שוק.

שיפור עלויות: הפחתה ישירה של עלויות מוצרים כתוצאה מתהליכים ושיתוף מידע חוצה ארגון שמונעים טעויות, מגדילים תפוקות ומיעלים איתור חומר גלם זול יותר מבלי להתפשר על איכות המוצר.

שיפור המלאי: חדשנות במלאי, הקטנת מלאים ישנים, המנעות מכפילות של מק"טים, מוצרים וחומרים.
הפחתת סיכונים: התאמה לתקנים ורגולציות, שקיפות וביקורת על התהליך ע"י מערך חתימות אלקטרוניות, תיעוד המוצר וההיסטוריה שלו לשימור תהליכים נכונים ומוצלחים ושימוש חוזר במידע.

  מי הן החברות הזקוקות למערכת Oracle Agile PLM?

  • חברות שיש בהן תכן הנדסי רב: ניהול ECO, ECR , BOM, שרטוטים רבים, מספר מהנדסים גבוה ופרויקטים בהם נעשה שיתוף ושימוש חוזר בתכן הנדסי.
  • חברות סטארטאפ אשר נמצאות בשלב צמיחה ורוצות לזרז את תהליך הפיתוח והיצור, או שנמצאות לקראת התחלת מכירות המוצר.
  • חברות בתהליך מיזוג שיש להן תהליכי עבודה שונים וקיים צורך בניהול תהליכים בכמה ערוצים שונים.
  • חברות שיש להן פעילות מבוזרת: חברות בת, מפעלים מבוזרים, פעילות בין לאומית, וקשר עם מהנדסים בחו"ל המעונינות לשתף את המידע ביניהם בתהליך פיתוח המוצר לאורך שרשרת האספקה.
  • חברות המפתחות מוצרים עם תכן אלקטרומכאני מורכב, עצי מוצר מורכבים, תהליך מורכב הדורש חתימות אלקטרוניות רבות.
  • חברות פרויקטאליות, המנהלות הרבה פרויקטים הנדסיים מורכבים.